ABOUT ENTRY DE AMOR TWITER
1 Tahun
Thursday, November 28, 2013 • 11:17 PM • 0 comments
Fuhh, sudah lama tak mengupdate. Hahaha. Okay memperkenalkan blog yang baru. Semua yang baru. Hahaha. Hampir 3 jam nak siapkan blog ni, even guna blogskin. Hahaha. Sebenarnya aku lupa password blog, ini entah macamana belek belek buku lama ada password untuk blog ni. Hahaha, apa lagi terus lah bukak. Alhamdulillah betul passwordnya. Hahaha. Dah setahun dah tak menulis blog ni. Rasa kekok yang amat. Hahaha. Poyo je lebih. Hahaha. Dulu sibuk bercerita pasal crush. Now, I nak bercerita pasal my charming. Hahaha.

I think I have found my perfect best friend yang berpangkat boyfriend, yang bernama Syed Danial Iman. Hahaha, macam tak percaya yang dia keturunan Syed, sebab masa kenal idak lah aku tanya nama penuh dia. Hahaha . Bila tanya, baru sedar ada keturunan dia ni. Macam orang lain kitaorang kenal melalui wechat.
Dah taktau apa nak cerita pasal dia ni, nothing special to you, but special to me. Hahaha. Thanks for everything ye? Hihi

Kawan? Oh ye, aku taktau kenape, sebab now kawan kawan aku dah mula pinggirkan diri masing masing, start dari 2 minggu sebelum exam habis aku rasa lah. Sekarang bila cuti, manada contact. Semua tengah sibuk sibukkan diri dengan kerja dan sebagainya. Aku duduk dekat rumah makan jelah kerjanya. Hahaha. Tapi sebenarnya aku rindukan semua kawan aku sejak diaorang pinggirkan diri diaorang aku manada datang sekolah. Selalu nya tak datang sekolah ni mesti dema tanya, "caring" le kononya. Hahaha, tapi diaorang tak tanya pun, rasanya tak perlu lah kot nak bertanya. Aku tak marah dekat diaorang, cuma aku nak tahu sebab apa diaorang nak pinggirkan diri.

Yang paling aku tak percaya Ezatty lah, dia lah yang memahami yang suka buat lawak, sekepala dengan aku tetiba boleh gone macam tuh je perangai dia. Rasa macam, what the hell is? Haa macam tuh. Adakah aku ni ada buat benda yang tak baik sampai tak nak bercakap? Pelik lah diaorang sekarang :'( But aku harapkan tahun depan jangan lah korang lanjutkan tak nak bercakap dengan aku. Haihh, apa apa jelah.

Aku ingat lagi ayat Ezatty :
"Kita dah 4 tahun kawan, aku lebih kenal kau, apa kau buat, apa kau suka, apa kau tak suka berbanding dia. Jangan pandai pandai dia nak buat andaian"
Dia back up aku wuhu . Hahahah . Okay thanks guy .




FUTURE
MY WORDS;
I'm Capricon. Hehehe. Do pray for my excellence in SPM peeps! Good result, isyallah.. amin ya rabbal' alamin.

GIVE ME YOUR WORDS;

Tak tahu kenape tak boleh nak letak chatbox. Herr.

OTHERS;


FOLLOW DASHBOARD