ABOUT ENTRY DE AMOR TWITER
Love
Sunday, December 22, 2013 • 9:57 AM • 0 comments
Syed Danial Iman, woww. Nama yang agak besar. Hahaha, besar lah sangat. Okay taktau kenape harini teringin nak tulis pasal dia. Ini semua angkara mention dekat twitter tadi lah ni. Hahaha, mention yang ini -


Tengah bermadu kasih asmara la kononya. Terkejut jugak dapat mention macam ni, selalunya dia tak lah menonjol kan diri dekat public. Entah kenape malam ni dia tonjol tonjol diri dia tuh. Amboi amboi. Hahaha.
Act, kitaorang tak dapat contact tadi sebab wifi rumah dia rosak. Entah macamana tetiba je elok balik. Mesti dia melompat lompat bila dapat tahu wifi dia dah elok. Hahaha, sebab masa hantar whatsapp punya lah gembira excited dia hantar. Hahaha. Aku apa lagi dok tengah gelak gelak tengok running man terkejut sebab phone aku bergetar. Dapat whatsapp dengan dia. Aku pe lagi lompat lah jugak. Hahaha, takada lah. Senyum je. Senyum kambing. HAHAHAHA. Btw, aku suka tengok syed yang terkini. Alah biasa lah rambut lelaki kan banyak fesyennya. Aku cuma angguk angguk je bila syed cerita masalah rambut dia. Pada aku. Okay je. Kat mana yang cacat aku tak berape nak pasti. Hurm. Pelik lah syed ni. Hahaha. Ehh, aku ada sediakan gambar rambut baru dia penuh gayanya masa dia pergi pangkor ritu. Hahaha 
Okay then. Cukup sampai sini dulu. Syed tak suka cerita banyak banyak pasal dia. Hahaha, bye. Assalamualaikum. 



 
Dari tepi dan depan. Hahaha 


PASTFUTURE
MY WORDS;
I'm Capricon. Hehehe. Do pray for my excellence in SPM peeps! Good result, isyallah.. amin ya rabbal' alamin.

GIVE ME YOUR WORDS;

Tak tahu kenape tak boleh nak letak chatbox. Herr.

OTHERS;


FOLLOW DASHBOARD




  • Kenduri Kendara
  • 1 Tahun