ABOUT ENTRY DE AMOR TWITER
Happy Birthdayy to Me
Saturday, January 4, 2014 • 6:59 AM • 0 comments
Hai! Harini cukup umur aku 17 tahun. Cepatnya masa berlalu weh. Tak sangka dah 17. Makcik pakcik semua cakap aku dah tua. Uwaa :( manada tua sangat. Pe lah diaorang ni. First wisher actually finaz. ayat dia kemain. Hehehe
Happy Birthday. Semoga panjang umur n dimurahkan rezeki. Dah 5 tahun kira b'kawan. Sorie lah tade hadiah nak bg dekat kau. Hehe
Ini pun aku paksa dia bagi ayat panjang panjang. Kalau tak pendek gila ayat dia. Hahaha. Lepas tuh baru nik, emiey,  pikah, suhanis, seha dan ummu. Pikah dengan nik siap nyanyi lagu happy birthday lagi tuh. Hihi. Specialnya gua. Hahahahahaha.

Syed wish seminit awal sebelum birthday aku. Hahaha, takpe lah. Masih boleh diterima lagi. Dia hantar vn nyanyi lagu dan ayat ayat yang terlampau panjangnya. 3kali dia buat aku menangis harini. Aku menangis dengar vn malam birthday tuh. Pastuh dia nyanyi lagi masa tengah otp. Dan lastly dia nyanyi lagu yang dia cipta sendiri untuk aku tadi. Pergh memang menangis jelah kerja aku. Menangis sebab terharu dan happy sangat dia buat macam tuh sekali.

Aku sebenarnya ada letak 5 syarat dekat dia sempena birthday aku. Dan dia patut penuhi semuanya syaratnya.
1- menyanyi masa tengah otp. Macam macam lagu dia nyanyi. Memang kerja aku mengekek je malam malam tuh. Sebab kelakar sangat. Dengan lawak dia yang hambar tapi lawak. Hahahaha. Ehh, macam mana tuh? Hurmm.
2- Skype. Yes! Finally, dapat skype dengan dia masa birthday aku. Geram je dia buat muka depan aku, kalau boleh nak cubit je pipi dia tuh tau. Aum. Hahaha.
3- Skype sambil menyanyi. Okay ini terlampau kelakar, aku tersengih sengih depan cam tengok dia menyanyi. Lagu ayah dia dan lagu paling susah aku bagi Ringa Linga, megah megah dia nyanyi. Hahaha, dengan gelak kuat sekuatnya. Suka gila!
4- Treat me likka princess. Hahaha. Impian ntah apa apa. Dan, hurm. Bukan macam princess aku kena layan. Lebih dari princess. Wuhuu, seronoknya. Hahaha.
5- Buat lagu untuk aku. Seriously time ni lah aku tunggu tunggu, masa otp tadi ada masalah sikit. Then tetiba dia nyanyi lagu ni. Aku punya lah menangis dengar dia menyanyi. Hihi. Teresak esak pulak tuh. Qiyy, malu je syed dengar hg menangis. Hahahahahahaha. 
Sempurna lah semua syarat syarat yang perlu syed patuhi untuk seharian ini. Kita tunggu birthday dia pulak apa dia nak buat dekat aku. Hahaha. Thank you ye syed for all you have done today. Im appreciate it. Thank you make me smile all this day, make me laugh sampai tak ingat dunia. Make me tersengih sensorang. Thank you. I love you so much sayang.



PASTFUTURE
MY WORDS;
I'm Capricon. Hehehe. Do pray for my excellence in SPM peeps! Good result, isyallah.. amin ya rabbal' alamin.

GIVE ME YOUR WORDS;

Tak tahu kenape tak boleh nak letak chatbox. Herr.

OTHERS;


FOLLOW DASHBOARD




  • Friends
  • Love
  • Kenduri Kendara
  • 1 Tahun