ABOUT ENTRY DE AMOR TWITER
Masalah
Tuesday, January 21, 2014 • 4:34 AM • 0 comments
Assalamualaikum.

Kejapnya dah berape minggu start sekolah kan kan? Muahaha. Bila sekolah mau habis, gua mahu enjoy! Mahu berambus dari SIS, gangster nya ayat aku. Orang lain taknak habis sekolah, aku yang beria ria nak habis sekolah.

Sebab? Dah tak tahan dah sekolah kat situh! Seriously, lepas satu satu satu masalah datang, macam err, tahun ni memang tahun mengPRESSUREkan keadaan aku. Yes, aku tahu ini dugaan dari-Nya, dan aku kena terima seadanya, aku kena hadapinya jugak, setiap masalah, ada penyelasaiannya.

Tapi aku jenis yang tak reti nak cari penyelesaianya, aku ni jenis yang letgo semua masalah, aku biarkan aje, macam hampeh je aku ni. Selalu sangat dah kena marah dengan syed sebab aku tak nak hadapi setiap masalah yang datang.

Weh bro, bukan taknak hadapinya tau, I cuma macam taknak benda ni lama lama. Tapi memang padan dengan muka aku pun, konon kalau kau tak selesaikannya kiranya semua benda akan jadi okay? No! Lagi teruk adalah, aku biarkan tak bercakap dengan kawan aku. Yes! Aku sekarang selfish sikit. Taktahu lah kenape. Haihh

Kekadang ada bagusnya jadi selfish ni, tak payah nak ikut sangat kawan kawan buat kerja tak berfaedah. Dulu rajin lah buat aktiviti ni, tapi sekarang tak dah. Aku selalu duduk dalam kelas je, sensorang.... cedih....
Dulu adalah jugak teman nak berkongsi masalah, but now, takada langsung. No one. So, sakit ke happy ke apa ke aku sensorang je, takde nak celebrate dengan sesiapa, apak sedihnya life gua ni. Hahahahaha

Gtg! Bye. Assalamualaikum.


PASTFUTURE
MY WORDS;
I'm Capricon. Hehehe. Do pray for my excellence in SPM peeps! Good result, isyallah.. amin ya rabbal' alamin.

GIVE ME YOUR WORDS;

Tak tahu kenape tak boleh nak letak chatbox. Herr.

OTHERS;


FOLLOW DASHBOARD




  • Pening
  • Happy Birthdayy to Me
  • Friends
  • Love
  • Kenduri Kendara
  • 1 Tahun